Naujienos

rugsėjo 15 / 2017
DFDS maršrutų, užsukančių į Klaipėdą, konsolidavimas CKT
Gerb. Kliente, Džiaugiamės galėdami Jums pranešti apie visų mūsų maršrutų, užsukančių į Klaipėdą, konsolidavimą Centriniame Klaipėdos terminale (toliau – CKT), kuris įvyks nuo 2017 m. spalio 2 d. Maršrutai Klaipėda–Karlshamnas, Klaipėda–Kylis ir Klaipėda–Kopenhaga–Fredericija stos tame pačiame terminale. Tai leis viename terminalo punkte konsoliduoti visas su laivais ir terminalu susijusias operacijas. Mūsų klientas taip pat turėtų pajusti naudą dėl paprastesnės krovinio pristatymo ir atsiėmimo patirties. Atsižvelgiant į minėtus pasikeitimus, norime priminti, kad CKT yra įrengti automatiniai elektroniniai vartai (terminalo valdymo sistema), todėl maloniai Jūsų prašome laikytis toliau aprašytos registracijos tvarkos. Patekimas į CKT Krovininiam vienetui su palyda (vartai Nr. 4 ir Nr. 6): Kad patektumėte į CKT, Jums reikia: 1. Prieš krovininiam vienetui kertant vartus, bet ne mažiau kaip prieš 2 valandas iki numatyto išvykimo, turėti užbaigtą užsakymą išvykimui; 2. Prie registracijos vartų esančiame savitarnos terminale suvesti išdavimo numerį. Krovininiam vienetui be palydos (vartai Nr. 5) Kad patektumėte į CKT, Jums reikia: 1. Prieš krovininiam vienetui kertant vartus, bet ne mažiau kaip prieš 2 valandas iki numatyto išvykimo, turėti užbaigtą užsakymą išvykimui; 2. Prie registracijos vartų esančiame savitarnos terminale suvesti išdavimo numerį; 3. Savitarnos terminale patvirtinti vairuotojo asmens tapatybę. Bilietus visų rūšių krovininiams vienetams spausdina savitarnos įrenginiai. Krovininių vienetų be palydos dokumentų tvarkymas Krovinių dokumentų paėmimas ir išdavimas perkeliamas iš registracijos punkto į sandėlį, esantį terminalo viduje, šalia krovininių vienetų statymo aikštelės. Pretenzijų sprendimo tvarka (tik maršrutui Klaipėda–Kylis) Įvažiavimo ir išvažiavimo vartuose yra sumontuota krovinių fotografavimo įranga. Nuo 201710-02 prie fotografavimo vartų bus fotografuojamos tik transporto priemonės be palydos. Pretenzijos sprendžiamos remiantis pakrovimo ir iškrovimo uostuose padarytomis nuotraukomis ir (ar) kitais dokumentais, įrodančiais, kad žala atsirado gabenimo metu. Pažymime, kad pretenzijos priimamos nagrinėjimui tik tada, jeigu: 1. Pretenzijos pareiškėjas pateikia dokumentus, įrodančius, kad žala ir (arba) nuostolis atsirado kroviniui esant DFDS žinioje, išskyrus tuos atvejus, kai žala aiškiai matoma vežėjo ar terminalo operatoriaus padarytose nuotraukose; 2. Pateikiamas išdavimo numeris; 3. Pateikiama remonto darbų kainą patvirtinanti sąskaita faktūra arba sąmata. Kilus bet kokiems klausimams, prašome nedvejoti ir susisiekti su vietiniu DFDS punktu arba klientų aptarnavimo skyriumi Klaipėdoje. Pagarbiai AB DFDS SEAWAYS

Greita rezervacija